Nokia pomóc Ci uzyskać 50% wartości pieniędzy telefonu, jeśli zgubiłeś swój telefon

Nokia Indie ogłosiła partnerstwo z New India Assurance, które pomoże Ci uzyskać pieniądze, jeśli straciłeś telefon w ciągu 1 roku od daty zakupu, trzeba będzie zapłacić około 1,25% wartości zakupionego zestawu lub minimum Rs. 50 INR, który kiedykolwiek jest wyższy.

Ubezpieczenie to będzie dostępne od 14 marca 2013 roku na wszystkie urządzenia marki Nokia zakupione za pośrednictwem markowych sklepów detalicznych Nokia oraz dealerów priorytetowych Nokia w Delhi, NCR, Jaipur, Mumbai, Ahemdabad, Pune, Kolkata, Chennai, Hyderabad, Bengaluru i Cochin.

Mówiąc o uszkodzeniu telefonu, to nie zapewnia opcji roszczenia, gdy telefon nie działa po uszkodzeniu cieczy i w przypadku, jeśli straciłeś telefon lub jeśli jest skradziony, nie trzeba FIR, ale po prostu pieczęć z lokalnego posterunku policji na dokumencie własnej deklaracji, które można napisać na kawałku papieru, mówiąc, że straciłeś telefon z takim i takim numerem telefonu.

To ubezpieczenie będzie ważne tylko przez rok od daty zakupu urządzenia i dostaniesz około 50 całkowitej wartości telefonu, obejmuje uszkodzenia telefonu przez wpływ zewnętrzny, jak w przypadku, gdy upuścisz telefon na ziemię i złamie lub przestanie działać z pewnymi oznakami uszkodzenia. Uważamy, że jest to miły ruch ze strony Nokii, daj nam znać, jeśli masz jakieś pytania dotyczące tego.

W celu zwiększenia doświadczenia konsumenta dalej, New India Assurance i Nokia wzajemnie uzgodniły i związały się z IRDA Licensed "Broker ubezpieczeniowy", który ułatwia i zarządza planem poprzez zapewnienie usług o wartości dodanej wyłącznie dla konsumentów Nokia. Konsumenci mogą korzystać z tych usług za dodatkową opłatą w wysokości Rs. 50/- za urządzenie, niezależnie od kosztu urządzenia. Aby zgłosić roszczenia do New India Assurance Company Limited, klienci muszą skontaktować się z call center zarządzanym przez "Brokera ubezpieczeniowego". Usługi o wartości dodanej obejmują

  • Bezpłatne usługi odbioru i dowozu w sześciu miastach, tj.Delhi & NCR, Mumbai, Bangalore, Hyderabad Chennai i Kolkata. Obejmuje to bezpłatny odbiór (w ciągu 24 godzin od zarejestrowania połączenia) i upuszczenie urządzenia w przypadku uszkodzenia lub dokumentów w przypadku utraty lub kradzieży. W przypadku kradzieży, konsumenci będą musieli złożyć pisemny raport do władz policyjnych i zgłosić utratę SIM do odpowiedniego dostawcy usług sieciowych i potwierdzenia, które należy dostarczyć.
  • Usługa bezgotówkowa. Usługa bezgotówkowa umożliwi zgłaszającym reklamację złożenie urządzenia w najbliższym autoryzowanym serwisie i rozpatrzenie reklamacji. Jeśli szkoda jest objęta zakresem ubezpieczenia, urządzenie zostanie naprawione i dostarczone z powrotem do konsumenta pod jego drzwi.
  • Urządzenia rezerwowe i ładowarki: W okresie przejściowym konsumenci otrzymają również telefony i ładowarki w trybie standby.
WSKAZÓWKA Wybuch słuchawki: Dlaczego to się stało? Jak zapobiegać? Bądź bezpieczny